Навігація
Головна
ПОСЛУГИ
Авторизація/Реєстрація
 
Головна arrow Педагогіка arrow Діяльність соціального педагога в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >

Збудуй "криницю"

Перед кожним гравцем лежать 16 сірників. Потрібно якнайшвидше перенести їх один за одним на відстань 30 см і скласти так, щоб їхні головки були обернені в один бік. При перенесенні сірники не повинні ковзати по столу. У грі можуть брати участь діти 8-річного віку.

Після кожної вправи підбивають підсумки. Хто швидше виконав вправу, тому нараховується очко.

Умови цієї гри:

Користуйтеся будь-якими пальцями обох рук.

Користуйтеся будь якими пальцями лівої руки.

Користуйтеся тільки двома пальцями – великим і мізинцем.

Користуйтеся тільки вказівним і середнім пальцями.

Користуйтеся тільки середнім і безіменним пальцями.

Користуйтеся тільки безіменним пальцем і мізинцем.

Двома мізинцями обох рук викладіть пряму з десяти сірників.

Безіменним пальцем і мізинцем викладіть чотири трикутники.

Середнім пальцем і мізинцем викладіть три чотирикутники.

Вказівним і безіменним пальцями викладіть "криницю" із 16-сірників.

Ця гра розвиває спритність і точність рухів.

Розвивай відчуття часу!

Діти! Час дорогий для нас усіх, але чи вміємо ми його берегти? Придивіться уважно до себе й своїх товаришів. Як же зробити так, щоб час не марнувався? Передусім, потрібно виховати в собі звичку не відволікатися від того, що робиш. Робити слід усе без поспіху, але швидко.

Щоб дорожити часом, корисно мати уявлення про тривалість секунди, хвилини, годити тощо. Цього можна досягти вправами:

  • • ведучий, дивлячись на годинник, подає сигнал, через 20 секунд – другий. Кожен з учасників має сказати, скільки часу, на його думку, минуло між двома сигналами. Ведучий нараховує очко тому, хто правильно визначив час. Кожного разу, змінюючи проміжок між сигналами, ведучий повторює вправу 5-6 разів і потім оголошує переможця;
  • • ведучий дає кожному аркуш паперу, на якому написано, через скільки хвилин учасник гри має повернутися (від 1 до 8 хв). Тим, хто грає, звичайно, не можна користуватися годинником. Усі гравці водночас відходять від ведучого та розходяться в різні боки. Коли вони повертаються, то віддають йому записку зі своїм ім'ям, а той позначає на ній час приходу. Після цього зразу оголошується, наскільки точним виявився кожен.

Хто зробить більше за одну хвилину?

  • 1. Акуратно напише одну й ту саму букву багато разів.
  • 2. Напише якомога більше чисел, починаючи з одиниці.
  • 3. Наниже на нитку гудзиків.
  • 4. Зв'яже частини ниток завдовжки 10 см.

Вітер і флюгери

Організатор гри – "вітер", діти – "флюгери". Коли керівник говорить: "Вітер дме з півночі", "флюгери" мають повернутися обличчям на південь, якщо вітер із заходу – на схід, якщо – "буря", то "флюгери" похитуються на місці, "штиль" – усі завмирають.

Можна двічі або тричі назвати один і той самий напрям. Перемагають ті, хто зробить меншу кількість помилок.

Риба, звір, птах

Діти стоять у колі. Ведучий проходить мимо дітей, повторюючи три слова "риба, звір, птах", потім зненацька зупиняється перед ким- небудь і говорить: "риба". Той повинен назвати яку-небудь рибу. Хто відповість неправильно, виконує номер художньої самодіяльності.

Це ніс, де вухо ?

Діти стають у коло. Ведучий іде колом і зупиняється перед ким- небудь із дітей, доторкується до свого вуха й каже: "Це мій ніс". Граючий повинен негайно показати на свій ніс і сказати: "Це моє вухо". Якщо він відповість неправильно – змінює ведучого.

 
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >
 

Дисципліни
Агропромисловість
Банківська справа
БЖД
Бухоблік та Аудит
Географія
Документознавство
Екологія
Економіка
Етика та Естетика
Журналістика
Інвестування
Інформатика
Історія
Культурологія
Література
Логіка
Логістика
Маркетинг
Медицина
Менеджмент
Нерухомість
Педагогіка
Політологія
Політекономія
Право
Природознавство
Психологія
Релігієзнавство
Риторика
РПС
Соціологія
Статистика
Страхова справа
Техніка
Товарознавство
Туризм
Філософія
Фінанси
Інші