Навігація
Головна
ПОСЛУГИ
Авторизація/Реєстрація
 
Головна arrow Педагогіка arrow Діяльність соціального педагога в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >

Полювання на куріпок

Для гри потрібні два волейболісти, можна використовувати й тенісні м'ячі.

Опис. Гравці діляться на дві команди: одна – "мисливці", інша – "куріпки". По обидва боки майданчика на відстані 20-40 м одна від одної проводять лінії, за якими стають "мисливці", розділившись навпіл. У середині майданчика креслять "коридор" завширшки 4-8 м, де пересуваються "куріпки", у руках "мисливців" – м'ячі. Після першої команди керівника "куріпки" починають ходити по всьому майданчика й "шукати зернятко". Коли куріпки наблизяться до "мисливців", керівник подає другу команду, після чого "куріпки" швидко біжать на свої місця в "коридор", а "мисливці" женуться за ними, намагаючись уцілити м'ячем. "Куріпок" можна ловити до "коридору". Упіймані "куріпки" вибувають із гри до її закінчення. Потім гра повторюється. Грають доти, поки "мисливці" не впіймають половину "куріпок". Тоді команди міняються місцями й гра починається спочатку. Виграє та команда, яка зможе швидше переловити "куріпок".

Правила:

  • 1. Гру можна починати лише після команди.
  • 2. "Куріпки" рухаються тільки в межах "поля".
  • 3. "Мисливці" можуть уцілити м'ячем у будь-яку частину тіла, крім голови.

Гра в курені

Для гри потрібна триметрова мотузка.

Опис. На майданчику креслять невелике коло – "курінь". Учасників ділять на дві команди. Гравці однієї з них (за жеребкуванням) стають по колу, поклавши руки один одному на плечі й нахиливши голову, щоб під час стрибка по ній не вдарили. Друга команда Також стає по колу на відстані 5 м від "куреня". Капітан першої команди стоїть зовні, тримаючи один кінець мотузки та передавши інший одному зі своїх гравців. За сигналом керівника капітан, тримаючи в руках мотузку, бігає навколо "куреня", охороняючи своїх гравців. Гравці другої команди починають наступати на суперників, намагаючись стрибнути їм на спини. Капітан першої команди перешкоджає цьому, не випускаючи з рук кінця мотузки. Коли кому-небудь із гравців удається стрибнути на спину суперника, учасники міняються місцями. Гра починається спочатку.

Правила:

  • 1. Гравець, котрий засірибнув на спину й не втримався, – програв.
  • 2. Якщо гравець, який сидить на спині, торкнеться ногами землі, він програє.

Узяття фортеці

Для гри потрібен великий камінь, що зображує фортецю.

Опис. Гравців ділять на дві команди й обирають капітанів (ватажків)

Навколо "фортеці" креслять коло діаметром 1,5–2 м Одна команда (за жеребкуванням) розташовується навколо "фортеці", щоб захищати її. Інша перебуває на відстані 2-3 м від першої. За командою керівника одна команда наступає на "фортецю", інша захищає її, не даючи нападникам можливості пройти. Гра закінчується, коли "фортецю" буде "взято". Потім команди міняються ролями. Виграє команда, яка швидше від іншої опанує "фортецею".

Правила:

  • 1. До сигналу керівника не можна починати "бій"
  • 2. Бити один одного ногами забороняється, можна лише відштовхувати один одного тулубом і руками.

М'яч перед ногами

Грають на рівному майданчику, на стадіоні. Кількість учасників – від трьох до 10 осіб.

Опис. На сінній стороні майданчика креслять початкову лінію, а на відстані 20-60 м від неї – кінцеву, що позначає ворота. Гравці шикуються в одну шеренгу з початкової лінії. Обирають гравця, який водитиме. Його називають власником м'яча. Той, хто водить, кладе м'яч на середину "поля" й охороняє його. За сигналом керівника всі гравці біжать до того, хто водить, і намагаються ногою вибити в нього м'яч. Якщо гравцям удається відбити м'яча, вони, передаючи його один одному ногами, ведуть до кінцевої лінії, намагаючись потрапити у "ворота". Якщо гравці це зроблять, то виграють. Продовжує водити той самий гравець. Він починає гру знову із середини. Якщо той, хто водить, зможе відібрати м'яча під час ведення, то він міняється місцем із тим гравцем, котрий не зміг йому протистояти.

Варіант. Гравці стають в один ряд біля початкової лінії на відстані кроку один від одного. Кожний має свій м'яч. Утворюються дві команди по 6-8 осіб. Усі гравці кладуть м'ячі на землю перед собою. За командою керівника вони намагаються відбити свій м'яч якнай далі. Той, хто під час удару промахнеться або чий м'яч упаде ближче від інших, повинен стати біля нього й охороняти. Цей гравець уважається власником м'яча. Усі інші м'ячі відкладаються вбік. Гравці, розділені на дві команди, намагаються вибити м'яча у власника й закидати його ногами за лінію "воріт". Якщо це вдається, то команда виграє очко. Починає водити новий гравець. Якщо не вдається, то гра відновлюється, тобто м'яча кладуть на початкове місце. Виграє та команда, яка набрала більше очок.

Правша:

  • 1. Гру починають тільки за командою керівника.
  • 2. М'яч варто передавати один одному, а не вести одному.
  • 3. Грають протягом установленого часу (10-15 хв), після чого оголошують переможця.
  • 4. Під час ведення м'яча не можна штовхати один одного.
  • 5. За кожне влучення м'яча за лінію "воріт" команда одержує очко.
 
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >
 

Дисципліни
Агропромисловість
Банківська справа
БЖД
Бухоблік та Аудит
Географія
Документознавство
Екологія
Економіка
Етика та Естетика
Журналістика
Інвестування
Інформатика
Історія
Культурологія
Література
Логіка
Логістика
Маркетинг
Медицина
Менеджмент
Нерухомість
Педагогіка
Політологія
Політекономія
Право
Природознавство
Психологія
Релігієзнавство
Риторика
РПС
Соціологія
Статистика
Страхова справа
Техніка
Товарознавство
Туризм
Філософія
Фінанси
Інші