Навігація
Головна
ПОСЛУГИ
Авторизація/Реєстрація
Реклама на сайті
 
Головна
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >

Види і жанри курсових робіт

Короткометражний ігровий фільм. Для всіх спеціалізацій. Пріоритет вибору теми – за режисером, але можливі й інші варіанти. У ролі сценариста може виступати будь-хто із членів знімальної групи, інших студентів курсу, а також студенти-журналісти або запрошені автори. Хронометраж – до 15 хв.

Документальний відеозапис на актуальну тему, серед іншого і відеопортрет цікавої людини. Для всіх спеціалізацій. Тематична ініціатива (пріоритет щодо вибору теми) може належати будь-кому з творчої групи. Хронометраж – до 15 хв.

Інформаційна програма (випуск телевізійних новин). Для телеведучих, яким належить право формування та ведення випуску (за активної участі операторів і режисерів). Хронометраж – до 10 хв. (4-6 сюжетів). Авторами й ведучими окремих сюжетів можуть бути інші студенти курсу (з групи телеведучих), а також студенти- журналісти.

Драматичний монолог. Для всіх спеціалізацій. Монолог виконує студент, що навчається за фахом "диктор, ведучий телепрограм" Вибір теми – виняткове право телеведучого. Хронометраж – до 10 хв.

Телевізійна гра (формату "Поле чудес", "КВН", "Перший мільйон" тощо). Для всіх спеціалізацій. Тематична ініціатива (пріоритет щодо вибору теми) може належати будь-кому з творчої групи. Хронометраж – до 20 хв.

Науково-популярний фільм, або пізнавальна програма, зокрема – за участю ведучого. Для всіх спеціалізацій. Хронометраж-до 12 хв.

Соціальні або комерційні рекламні ролики (4–5 шт.), серед них – за участю ведучого. Рекламні ролики повинні бути на різну тематику. Для студентів-режисерів та операторів. Хронометраж ролика – до 5 хв.

Примітка. При виконанні курсової роботи на виробничій базі (під час проходження виробничої практики або студентами-заочниками) за поданням художнього керівника та з дозволу кафедри до захисту може бути прийнято також роботи інших видів і жанрів.

Задля формування повнішого уявлення про творчий потенціал і рівень фахової підготовки студентів бажано по можливості при обранні тематики і жанрів курсових робіт уникати повторення чи дублювання студентами тематики та жанрів своїх попередніх робіт.

Теоретичну частину курсової роботи становлять документи, оформлені в спеціальній папці:

Обов'язкові документи:

1) заявка;

2) літературний сценарій (як у форматі покадрового літературного сценарію, так і традиційного літературного сценарію);

3) режисерський сценарій;

4) розкадровки.

II. Документи, які можуть надаватися:

1) монтажний лист;

2) дикторський текст або закадровий авторський коментар;

3) звірені з "ефірним" варіантом розшифровки "синхроніє" до документальних робіт;

Для орієнтації студентів і художніх керівників майстерень пропонується такий графік контролю за ходом виконання курсової роботи:

п/п

Назва етапів курсової роботи

Термін виконання етапів роботи

1.

Вибір і затвердження теми курсової роботи. Призначення художнього керівника

до 10.09.2015 (тут і далі рік)

2.

Написання і затвердження сценарної заявки

до 10.10.

3.

Узгодження з художнім керівником літературного сценарію

до 01.11.

4.

Затвердження режисерського сценарію

до 01.12.

5.

Закінчення знімального процесу

до 20.02.

6.

Написання режисерського сценарію. Затвердження його художнім керівником

до 01.03.

7.

Завершення монтажного періоду

до 15.03.

8.

Написання дикторського тексту або закадрового авторського коментаря

до 20.03.

9.

Завершення озвучування курсової роботи. Перегляд

до 01.04.

10.

Доопрацювання роботи з урахуванням зауважень художнього керівника. Оформлення документації

до 15.04.

11.

Перегляд завершеної роботи кафедрою на передзахисті

до 01.05.

Відеокопія формату DVD курсової роботи надається студентом на кафедру разом з документацією до курсової роботи не пізніше, ніж за 4 дні до призначеної дати передзахисту.

Студенти, які вчасно не подали повністю оформленої відеокопії зазначеного формату та документації до курсової роботи, до передзахисту не допускаються.

Завершена курсова робота подається на попередній захист (передзахист).

У разі низького художнього рівня курсова робота може бути недопущена до іспитів.

Якщо члени кафедри вважають, що зауваження щодо курсової роботи можуть бути виправлені студентом у найближчий час – йому дається час на їх усунення.

Після виправлення студентом усіх зауважень щодо роботи художній керівник доповідає завідувачу кафедри, а потім передає її з усіма необхідними документами до екзаменаційної комісії для подальшого захисту.

Відеокопія на DVD й документація курсових робіт зберігаються на кафедрі до закінчення студентами університету, після чого передаються в архів.

У випадку виникнення в процесі підготовки та захисту курсових робіт проблемних ситуацій, вони оперативно розв'язуються кафедрою на підставі чинних положень про вищу школу.

***

Далі пропонуються зразки документації, яка супроводжує екранні курсові роботи (за приклад слугують реальні документи за формою, прийнятою на кафедрі кіно-, телемистецтва Інституту екранних мистецтв Київського міжнародного університету, із деякими умовними змінами у назвах робіт і прізвищах).

Зразок заяви для затвердження теми курсової роботи з "Культури мовлення"

Завідувачу кафедри кіно-, телемистецтва доктору філософських наук, проф. Кудіну В.В. студентки ПІ курсу КТМ Інституту телебачення, кіно і театру КиМУ Напряму підготовки: 6.020203 Кіно-, телемистецтво (спеціалізація: диктор і ведучий телепрограм) Карпань Світлани Андріївни

ЗАЯВА

Прошу затвердити вид, жанр і тему курсової роботи з "Культури мовлення": короткометражну телевізійну

програму "Сьогодення" та призначити художнім керівником доцента Марію Сергіївну Іценко.

Дата Підпис

ПОГОДЖЕНО

Художній керівник підпис

Титульний лист документації до курсової роботи з "Культури мовлення"

КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Інститут телебачення, кіно і театру кафедра кіно-, телемистентва

Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр Напрям підготовки: 6.020203 Кіно-, телемистецтво Спеціалізація: диктор і ведучий телепрограм

Заявка

на курсову роботу з "Культури мовлення": телевізійна програма "Сканер. Професія – телеведучий"

студентки III курсу Ченчик Марини Володимирівни.

Художній керівник: доцент Іщенко Марія Сергіївна

Київ-2015

Заявка

1. Робоча назва: "Сканер. Професія – телеведучий".

2. Вид: телевізійна програма.

3. Жанр: пізнавальна телепрограма.

4. Тематика: міфи та реалії професії телеведучого.

5. Мета: показати глядачеві зсередини, що є професія телеведучого, якою має бути людина в кадрі. Дати поради студентам і тим, хто мріє про кар'єру на телебаченні, як працевлаштуватися на телеканал і що для цього потрібно.

6. Ідея: глядачі отримають інформацію від фахівців, яка допоможе їм визначитися чи підходить їм цей фах. А також поради: що важливо знати для успішного проходження співбесіди чи кастингу.

7. Хронометраж: 10-15 хв.

8. Структура:

Вступ

Основна частина:

Інтерв'ю з фахівцями:

– телеведуча Тетяна Цимбал;

– оператор Віктор Шляжко;

– ведучий, телепродюсер Дмитро Федоров;

– стиліст, візажист Наталя Степанова.

Заключні слова

9. Технічне оснащення: 1 камера, 2 касети, 3-4 освітлювальних прилади, петличний мікрофон, мікрофон, штатив.

10. Додаткові реквізити для оформлення студії: декілька освітлювальних приладів.

11. Цільова аудиторія: 15-50 років.

12. Бажаний час виходу в ефір: 14-00, субота

 
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Shift + Enter
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >
 
Дисципліни
Агропромисловість
Банківська справа
БЖД
Бухоблік та Аудит
Географія
Документознавство
Екологія
Економіка
Етика та Естетика
Журналістика
Інвестування
Інформатика
Історія
Культурологія
Література
Логіка
Логістика
Маркетинг
Медицина
Менеджмент
Нерухомість
Педагогіка
Політологія
Політекономія
Право
Природознавство
Психологія
Релігієзнавство
Риторика
РПС
Соціологія
Статистика
Страхова справа
Техніка
Товарознавство
Туризм
Філософія
Фінанси