Навігація
Головна
ПОСЛУГИ
Авторизація/Реєстрація
Реклама на сайті
 
Головна
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >

Схема написання зовнішньої рецензії на випускну кваліфікаційну роботу

"ШАПКА" УСТАНОВИ (КІНОСТУДІЇ, ІНСТИТУТУ ТОЩО), ДЕ ПРАЦЮЄ РЕЦЕНЗЕНТ

РЕЦЕНЗІЯ

на випускну кваліфікаційну роботу: короткометражний художньо-документальний фільм "Дуейн. Фільм про фільм"

Студента IV-ro курсу КТМ Інституту телебачення, кіно і театру Київського міжнародного університету.

Шелеста Дениса Сергійовича напряму підготовки: 6.020203 Кіно-, телемистецтво спеціалізації: диктор і ведучий телепрограм

Аналіз випускної кваліфікаційної роботи: сценарій, режисура, акторська гра, операторська робота, монтаж, музика, шуми (що вдалося, а що не вдалося).

Одне або декілька зауважень (якщо зауваження до студентської роботи суттєві, рецензент може рекомендувати не допускати студента до захисту).

Висновок: короткометражний художній фільм "Дуейн. Фільм про фільм" відповідає вимогам до випускної кваліфікаційної роботи і може бути рекомендований до захисту, а студент Денис Сергійович Шелест може претендувати на позитивну оцінку.

Провідний режисер телеканалу СТБ, член Національної спілки

кінематографістів України Аг Іван Олегович

(підпис)

" " 201_ р.

Печатка установи і штамп (або рукописний запис) керівника відділу кадрів із завіренням підпису рецензента.

Зразок зовнішньої рецензії на випускну кваліфікаційну роботу

АСОЦІАЦІЯ ДІЯЧІВ КІНООСВІТИ І МЕДІАПЕДАГОГІКИ УКРАЇНИ

вул. Саксаганського, 6, м. т/ф. 054-225-27-26, e-mail: Київ, 01033 Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.

(адреса для листування: голові правління АДКіМУ Фоменку І.М., вул. Супруна, 24, кв.17, м. Суми, 40011)

”21” грудня 2013 р. № 35

РЕЦЕНЗІЯ

на випускну кваліфікаційну роботу:

телевізійна програма

"Дитяче бачення"

студентки IV-го курсу КТМ Інституту телебачення, кіно і театру Київського міжнародного університету

Сльозко Альони Юрїївни

напряму підготовки: 6.020203 Кіно-, телемистецтво спеціалізації: режисер кіно і телебачення

На мій погляд, телевізійна програма Альони Сльозко "Дитяче бачення", яка мені була передана для перегляду та рецензування, відповідає всім вимогам випускної кваліфікаційної роботи за спеціальністю режисер кіно і телебачення.

Незважаючи на короткий хронометраж, ця передача встигає донести багато інформації щодо існування дитячих студій в Україні на прикладі студії "Відеоклас-продакшн" міста Вишневе та занурити глядача у дивовижний світ дитячого телебачення.

Цьому можна завдячити не тільки вдало обраній ідеї сценарію, а також відображенням архівних матеріалів самої студії.

За допомогою представлених розгорнутих інтерв'ю викладача та студійців розкривається актуальність існування таких телевізійних студій у сьогоденні.

На мій погляд студентці не завадило б взяти інтерв'ю у члена Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення. Проте зазначений недолік має суто рекомендаційний характер і не впливає на загальне враження від відеороботи.

Висновок: телевізійна програма "Дитяче бачення" відповідає вимогам до випускної кваліфікаційної роботи і може бути рекомендована до захисту, а студентка Сльозко Альона Юріївна може претендувати на позитивну оцінку.

Голова правління АДКіМ України, кінорежисер

"21" грудня 2013 р.

Підпис 1.М. Фоменка. завіряю.

Начальник відділу кадрів Петренко О. В.

І.М.Фоменко

Орієнтовний перелік питань з самоперевірки під час підготовки до державних іспитів

І. Екранне видовище. Загальні питання акторської та екранної творчості

  • 1. Телевізійний ефект присутності.
  • 2. Сценарій як основа екранного видовища.
  • 3. Телевізійний сценарій. Його зміст і форма.
  • 4. Дикторський текст. Зміст і форма.
  • 5. Надзавдання – основний компонент драматургічної дії. Наскрізна дія.
  • 6. Специфічний предмет виконавського мистецтва.
  • 7. Визначальні принципи системи Станіславського.
  • 8. Мізансцена як відображення драматургічних стосунків персонажів.
  • 9. Монтаж як засіб драматургічної організації екранного твору.
  • 10. Принципи монтажної зйомки.
  • 11. Функції телебачення.
  • 12. Особливості документального телебачення.
  • 13. Особливості постановочного телебачення.
  • 14. Зображальні засоби екранної виразності.
  • 15. Звукові засоби екранної виразності.

II. Майстерність диктора та телеведучого в різних жанрових формах.

  • 16. Основні види телевізійного мовлення.
  • 17. Основні типи діяльності диктора і телеведучого.
  • 18. Особливості роботи диктора новин та диктора закадрового тексту.
  • 19. Диктор телебачення і радіо – спільне та відмінне.
  • 20. Інформаційні жанри телебачення та особливості роботи телеведучого
  • (бесіда, репортаж, інформаційний огляд).
  • 21. Майстерність проведення інтерв'ю.
  • 22. Майстерність телерепортера.
  • 23. Майстерність проведення дитячих телевізійних програм
  • 24. Ток-шоу як жанр телевізійного мовлення та особливості роботи його ведучого.
  • 25. Творчий досвід і стильові манери українських телеведучих (за вибором).
  • 26. Творчий досвід і стильові манери ведучих зарубіжного телебачення (за вибором).
  • 27. Телевізійні конкурси, їх видові і жанрові форми.
  • 28. Хіт-паради, прогнози погоди, лотереї, анонси та особливості роботи ведучого в цих жанрових формах.
  • 29. Особливості роботи телеведучого в розважальних програмах.
  • 30. Особливості роботи телеведучого в ранковому телевізійному випуску.
  • 31. Особливості роботи ведучих конкурсних програм.
  • 32. Драматургія телевізійного виступу.
  • 33. Поняття цільової аудиторії та його вплив на особливості роботи телеведучого.
  • 34. Телеведучий у ролі конферансьє.
  • 35. Особливості роботи телевізійного спортивного коментатора.
  • 36. Види й особливості телевізійної реклами та анонсування.
  • 37. Поняття стилю. Взаємозалежність стилю ведучого та телевізійної програми.

III. Технологія роботи диктора і телевізійного ведучого.

  • 38. Головні принципи телевізійного виступу.
  • 39. Безпосередня підготовка телеведучого до екранного виступу.
  • 40. Робота диктора і телеведучого з текстом.
  • 41. Найпоширеніші недоліки мови на телеекрані.
  • 42. Зовнішній вигляд телевізійного ведучого. Одяг, грим, макіяж.
  • 43. Пластична культура телевізійного ведучого.
  • 44. Колективна природа творчості в кіно і телебаченні. Робота ведучого в складі творчої групи.
  • 45. Поняття іміджу телевізійного ведучого. Проблема публічності телеведучого.

IV. Творчий досвід театру, кіно і телебачення

  • 46. "Театр корифеїв" і його провідні актори.
  • 47. "Ефект Кулешова" та його значення для розвитку екранного мистецтва.
  • 48. Творчість О.П. Довженка та його внесок у розвиток українського кіно. Фільм О. Довженка "Земля".
  • 49. Український поетичний кінематограф, його стилістика та визначні представники.
  • 50. Акторський ансамбль фільму І.А. Савченка "Богдан Хмельницький".
  • 51. Структура українського телебачення.
  • 52. Екранні "маски" німого кіно та значення творчості Ч. Чапліна
  • 53. Аста Нільсен та Еміль Яннінгс – найвидатніші "зірки" дозвукового кіно.
  • 54. Голлівудська система "зірок" і її значення для розвитку кіно.
  • 55. Наталя Ужвій у фільмі режисера М. Донського "Райдуга".
  • 56. Іван Миколайчук – лідер "поетичної" генерації українських кіноакторів.
  • 57. Богдан Ступка – "зірка" українського кіно.
  • 58. Броніслав Брондуков – український Чаллін.
  • 59. Дмитро Мілютенко – майстер гострохарактерних образів.
  • 60. "Піонери" винаходу телебачення.
 
Якщо Ви помітили помилку в тексті позначте слово та натисніть Shift + Enter
< Попередня   ЗМІСТ   Наступна >
 
Дисципліни
Агропромисловість
Банківська справа
БЖД
Бухоблік та Аудит
Географія
Документознавство
Екологія
Економіка
Етика та Естетика
Журналістика
Інвестування
Інформатика
Історія
Культурологія
Література
Логіка
Логістика
Маркетинг
Медицина
Менеджмент
Нерухомість
Педагогіка
Політологія
Політекономія
Право
Природознавство
Психологія
Релігієзнавство
Риторика
РПС
Соціологія
Статистика
Страхова справа
Техніка
Товарознавство
Туризм
Філософія
Фінанси
Інші